Postupak prilikom reklamacije

REKLAMACIJE


Ako imate reklamaciju, proizvod treba proslijediti u MM servis d.o.o., Zlatka Šulentića 9, 10090 Zagreb, radno vrijeme ponedjeljak - petak 8-18h, osobno ili dostavnom službom. Trošak dostave proizvoda na servis snosi kupac, a trošak povrata proizvoda sa opravdane reklamacije snosimo mi (MM servis d.o.o.). Prilikom prosljeđivanja neispravnog proizvoda u servis, potrebno je OBAVEZNO priložiti kopiju računa, detaljan opis kvara te kompletnu dokumentaciju i ambalažu.Možete nas kontaktirati i na naš e-mail reklamacije@mmservis.hr. Nakon zaprimanja paketa, mi ćemo uređaj pregledati i testirati. Ako se pokaže neispravan proslijedit ćemo ga na detaljnu dijagnostiku u ovlašteni servis koji odlučuje hoće li reklamirani proizvod biti zamijenjen, popravljen ili vraćen.

Jamstvo ne pokriva kvarove nastale uslijed nestručnog rukovanja, mehaničkih oštećenja, više sile (udar groma, poplava, požar i slično), ishabanosti uređaja ili overclockinga. Ako se prilikom testiranja ustanovi ispravnost proizvoda, naplatit će se testiranje u iznosu jednog radnog sata.


VAŽNO!! – UPUTE ZA PRAVILNO PAKIRANJE PAKETA – VAŽNO!!

Kako bi vaš paket stigao brzo i sigurno kod nas on mora biti adekvatno zapakiran. Ako paket nije adekvatno zapakiran te se ošteti prilikom transporta pošiljatelj snosi sve troškove oštećenja paketa i sadržaja u njemu.
 






1