Jamstvo i servis

Uvjeti reklamacija
Jamstva se odnose na materijalne ili tehničke nedostatke nastale u proizvodnji uređaja.

Jamstva se ne odnose na nedostatke uzrokovane nepravilnim radom, neprofesionalnim ili neodgovarajućim rukovanjem (posebno oštećenja plastičnih dijelova proizvoda, ogrebotine na zaslonu nastale uslijed nepravilnog čišćenja, oštećenja uzrokovana udarima...), korištenje i postavljanje uređaja različito od uputa u korisničkom priručniku ili oštećenja uzrokovana elektrostatičkim pražnjenjem.
Nadalje, jamstva se ne odnose na nedostatke koji su nastali korištenjem neprikladnog ili neispravnog softvera ili su zbog toga nastale moguće štete.
Prodavateljeva jamstva ne odnose se na moguće gubitke, oštećenja ili zlouporabu podataka spremljenih na komponentama za pohranu podataka. Prije predaje proizvoda radi popravka, Kupac će izraditi odgovarajuću kopiju potrebnih podataka i spriječiti njihov potencijalni gubitak ili zlouporabu.
Jamstva se ne odnose na štete nastale uslijed više sile, prirodnih katastrofa, nasilja, klimatskih utjecaja ili rada u iznimno neuobičajenim uvjetima.
Jamstva prestaju u slučaju da osoba koja nije izričito ovlaštena od strane Prodavatelja radi na proizvodu bilo kakve neovlaštene intervencije.
Jamstva također prestaju ako Kupac grubo krši pravila korištenja proizvoda opisanih u korisničkom priručniku, unatoč upozorenjima.
U slučaju prijenosnih računala, osnovno jamstvo ne odnosi se na baterije.

Odredbe i uvjeti jamstva
Odredbe i uvjeti jamstva određene su sukladno uredbama:

Kupac će pregledati robu koju je Prodavatelj dostavio, što je prije moguće nakon isporuke. Kupac će obaviti pregled kako bi uočio sve nedostatke koji se mogu otkriti odgovarajućim tehničkim pregledom.
Kupac će odmah odmah obavijestiti Prodavatelja o svim otkrivenim nedostacima. Nedostatke koji se pojave kasnije Kupac će prijaviti Prodavatelju odmah po njihovom uočavanju prihvatljivom razinom profesionalnosti.
Kupac će podnijeti reklamaciju u pisanom obliku, telefonski ili osobno na lokaciji Prodavatelja. Potrebno je prijaviti vrstu neispravnog proizvoda, zatim opisati što je moguće više detalja te odrediti kontakt osobu (ime, broj telefona) za konzultiranje oko mogućih dodatnih pojedinosti.
Prilikom podnošenja reklamacije, Kupac je dužan dokumentirati kupovinu reklamiranog uređaja i pravo na takvu reklamaciju predočavanjem potvrde o kupnji (faktura ili novčani vaučer ili otpremnica). Ako kupac ne dostavi nijedan od gore navedenih dokumenata, popravak će se tretirati kao vanjamstveni servis.
Ako Kupac prijavi nedostatak koji nije pokriven jamstvom (npr. nisu ispunjeni jamstveni uvjeti, nedostatak je prijavljen greškom ili nepotrebno, prijava nakon isteka jamstva itd.), Prodavatelj ima pravo zatražiti od Kupca naknadu nastalih troškova u vezi s tim, uključujući uklanjanje prijavljenih nedostataka, u punom iznosu. U tom slučaju, obračun servisa naplaćuje se sukladno važećim cijenama servisnog centra gdje se reklamacija prijavila.

Uvjeti jamstva i reklamacije

Sve kvarove koji nastanu u jamstvenom roku, servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta, softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba, te u slučaju overclockiranja (povećanja radne frekvencije procesora) ili oštećenja zaštitne folije na diskovima, postavljanja neodgovarajućih vijaka (predugih) ili bilo kakvog modificiranja opreme.

U slučaju korištenja neoriginalne tinte, tonera, ribona i glave pisača prestaje jamstvo na pisače.

Ako uslijed kvara dođe do gubitaka podataka na računalu ili bilo kojem njegovom dijelu ne snosimo odgovornost za gubitak istih, a preporučujemo izradu sigurnosnih kopija (backup) barem jednom tjedno.

Garancija na mrtve pixele kod LCD monitora je definirana od strane proizvođača (uređaji se ne zamjenjuju).

Uređaje treba u servis donijeti sa svim pripadajućim kablovima i priborom uz kratak opis kvara, u protivnom jamstvo se ne može ostvariti.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donijeti servisnu primku koju je dobio prilikom reklamiranja uređaja. U slučaju da to nije moguće možete tražiti slanje dostavnom službom.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi, molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.

Preporuka je da neispravne uređaje odnosite direktno u servis. Kada se uređaj zaprimi kod nas, čeka se tri do pet dana da dostavljač odveze sakupljene uređaje u ovlašteni servis koji ih tek tada zaprima te počinje servisna procedura. Nakon zaprimanja odgovor servisa/ditributera prosljiediti ćemo Vama.


Najčešći problemi kod prijave reklamacija

* Nepotpuni opis problema ili nedostatka. Najčešći tekst koji klijenti pišu u opisu kvara je "ne radi". Ako tehničar počne testirati matičnu ploču s ovim opisom kvara i ploča počne raditi, zahtjev će se smatrati neprihvatljivim. Dakle, upišite detaljan opis nedostatka kao što je: "kada je uključen, monitor prikazuje samo nijanse crvene i crne mrlje širine oko 5 cm u gornjem desnom kutu."
* Oštećene zaštitne naljepnice. Izbjegavajte proizvoljno samostalno uklanjanje bilo kakvih naljepnica (s procesora, memorija i drugih komponenata), jer u protivnom više nemate pravo na jamstvo.
* Neispravno postavljeni prekidači ili nepravilna instalacija. Klijent ne pročita upute i nepravilno instalira proizvod. Molimo vas, pročitajte upute i "readme" datoteke, štede vam puno vremena i novaca.
* Pogrešna verzija BIOS-a. Mnoge greške nastaju instalacijom nadogradnje BIOS-a koji nije predviđen za određenu matičnu ploču. Ukoliko niste sigurni oko potrebne verzije BIOS-a, bilo bi dobro da konzultirate tehničara prije nadogradnje.
* Reklamacija značajki koje nije predvidio proizvođač. Ponekad klijenti očekuju da njihovi proizvodi imaju neke značajke koje proizvođač niti ne nudi niti jamči. Molimo vas da prije kupnje proučite parametre robe s našim rukovoditeljima prodaje ili da im pokažete proizvod.
* Reklamacija značajki koje su nedostaci samo na prvi pogled, ali su sastavni dio robe i uobičajeno ponašanje. Primjerice, kada pobliže pogledate monitor s trinitronskim ili fd trinitronskim zaslonom, možete vidjeti dvije fine linije. Međutim, to ne znači da je zaslon oštećen, to je karakteristično za te ekrane, te se linije koriste za sinkronizaciju.
* Neipravni pikseli na LCD monitorima. U skladu s ISO 13406, do 5 neispravnih piksela na 1 milijun piksela je na LCD monitorima prihvatljivo, odnosno ne smatra se razlogom za opravdanu reklamaciju. Stoga se takve reklamacije korisnika ne mogu prihvatiti. U skladu s ISO standardom, tablica u nastavku sadrži omjer maksimalnog broja neispravnih piksela na milijun dobrih piksela:
- 2 piksela (tip 1), stalno su upaljeni, tj. bijeli
- 2 piksela (tip 2), stalno su ugašeni, tj. crni
- 5 piksela (tip 3), svi nedostaci drugačiji od tipova 1 i 2, poput stalnog svijetljenja u crvenoj, plavoj ili nekoj drugoj boji
Primjer: na tipičnom 15" LCD monitoru postoji 0,786432 milijuna piksela, uz prihvatljivih 5 na 1 milijun to je 5*0.78 = do 3.9 neispravnih piksela koji se ne smatraju opravdanom reklamacijom.


Servis (nakon isteka jamstva)

MM servis d.o.o. nudi usluge dijagnostike kvara, nadogradnje, podešavanja, popravka stolnih i prijenosnih računala, računalne periferije isključivo van jamstvenog roka.


Podnošenje prigovora

Sukladno čl.10 st.1 i 2 Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14 obavještavamo cijenjene potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

MM servis d.o.o., Zlatka Šulentića 9, 10090 Zagreb

ili na e-mail adresu: prodaja@mmservis.hr

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

1